Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Začátkem září jsme pro vás přichystali další ročník podnikatelského setkání Exec Club a opět bylo o co stát. Nemohli jste se zúčastnit? Nevadí, přinášíme vám krátký report.
Již třetím rokem využíváme pro setkání krásné prostory Hotelu Atlantis. Nejen díky jeho dobré dostupnosti, ale také modernímu a příjemnému prostředí, a hlavně velké školící místnosti. Tento rok se nás sešlo více než 70, za což vám moc děkujeme. Exec Club pořádáme hlavně pro vás, naše klienty, abyste měli možnost setkat se s kolegy z branže nebo načerpat inspiraci, jak to probíhá v jiných firmách. Přednášející vybíráme vždy z řad našich klientů a musím říct, že všichni řečníci byli opravdu skvělí!
Jako první před velké publikum předstoupil pan Stanislav Sehnal z firmy KAMPOS, s.r.o. s příspěvkem na téma "Můj tým, jak (si) pomáháme". Pan Sehnal oficiálně založil společnost v roce 1998 a Kampos je firma založená na příběhu jedné rodiny. Pan Sehnal má velké srdce. Nejenže pod jeho rukama vyrostla krásná firma, vedle které založil další společnosti, také vybudoval skvělý tým lidí a jeho prioritou je se o tyto své lidi dobře postarat.
Dalším přednášejícím z řad našich klientů byl pan Peter Dobeš, majitel firmy Bricol-M s.r.o., který účastníky upoutal prezentací na téma "Na růžích se stele dobře, ale něco za něco". Pan Dobeš již v minulosti na Exec Clubu vystupoval a pro jeho popularitu a zájem jsme ho o to požádali znovu. Je o něm totiž také známo, že má ve své firmě skvěle nastavený odměňovací a motivační systém. A právě odměňování byl jeho příspěvek věnován, konkrétně tvorbě 13. platu pro své zaměstnance.
Třetím přednášejícím byla charismatická a temperamentní dáma, paní Kateřina Habinová, výkonná ředitelka a spolumajitelka autorského architektonického atelieru Atelier Habina, s.r.o. S účastníky se podělila o přednášku na téma "Jak se kreativní firma poprala s potřebou zavedení systému". Občas slýcháme, že zavedení organizace a procesů u kreativních povolání je problém. Kateřina je důkazem toho, že to tak vždy být nemusí. Věří, že věci mají mít svůj smysl a řád, a ráda vše posouvá kupředu. A když se do něčeho opře, tak to opravdu lítá. I proto firma pod jejím velením zaštiťuje spoustu aktivit v oblasti osobnostního růstu.
Po už tak velmi nabitých prezentacích jednotlivých přednášejících ještě proběhla panelová diskuze, kde mohli účastníci klást jakékoliv dotazy a zeptat se opravdu na cokoliv. A že některé otázky byly velmi zajímavé a odpovědi velmi otevřené. Tímto jsme zakončili oficiální část a jelikož nám krásně vyšlo počasí, většina účastníků se ještě zdržela na grilování, kde byla spousta dobrot, dobrého pití a především skvělé zábavy. Zahrála nám kapela Hudlaři z Brna a pan Dobeš z firmy Bricol-M si s nimi zazpíval jednu píseň. Ukázal tak, že je nejen úspěšný podnikatel, ale také zpěvák :)
Celá akce se nesla v duchu uvolněné a přátelské atmosféry, nechybělo výborné jídlo a skvělá zábava. Moc bychom chtěli poděkovat všem zúčastněným, právě díky vám se akce tak povedla! :)
Překvapení pro klienty
Na konci října chystáme jednu naprosto boží akci. Akci, kterou jste u nás ještě nezažili. Spojili jsme síly s naším klientem Peterem Dobešem z firmy Bricol a naplánovali u něj setkání pro naše klienty. Peter totiž na základě technologie z Business Success nastavil ve svých firmách skutečně kvalitní systém odměňování. A není divu, že tohle téma zajímá i spoustu našich klientů, protože s nastavením spravedlivého odměňování svých zaměstnanců se potýká snad každý. To by zase nebylo nic zvláštního, semináře na téma odměňování nejsou novinkou. Zajímavostí ale je, že se akce koná u pana Dobeše na jeho ranči, kde si účastníci vyzkouší mimo jiné i svůj záměr na koních. Takže se je rozhodně na co se těšit. Potkáme se tam? :)
Pokud vás akce zajímá, kontaktuje naši skvělou koordinátorku Petru Černou na cerna@success.cz nebo telefonu 736 509 206.